VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av IRJA Hagström Wikström - 6 februari 2010 00:22

Glitter Graphics

Music 
Februari den 2010-02- 06....  

VECKANS hetasde samtasämnel :MELODIFESTIVALEN.....  

Antingen du vill eller inte,så startar,ståhejet ikväll lördag ,i Foppas hemstad Örnsköldsvik.....

Ris och ros serveras även denna gång,var så säker, var det rätt låt som vann,?Oherre gud,den där klänningen,skulle inte jag ta på mig,eller färgen är inte passande,och urringningen  sen , för djup osv,osv,     ... Programledarna får också sig en känga eller två,eller kanske de blir  positivt bemött  ........Inte vet jag...  en hårtnackat *HERO* som presenterar* 'MELODIFESTIVALEN..  .,MELODIFESTIVALEN <<<< som kan orsaka  många heta känslor och diskussioner...vad säger du? Om schlager och lättuggad pop eller opera....Den ena tycker de är skit  ,anser den andra  motsatsen....SANT är i allafall att media och skvallertidningarna kommer  att överösa oss  med skvaller framöver....

Några är helt emot och blir upprörda, bara de kommer på tal...Vissa andra har  lördagen färdigt bokat långt framöver.....FÅNGA DAGEN>>><<< Kram  IA...  


Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards