VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Direktlänk till inlägg 5 januari 2010

Tack till minabloggarvänner !!!

Av IRJA Hagström Wikström - 5 januari 2010 09:14

DUBBEL GLÄDJE VARAR LÄNGST !!!
Free Orkut och MySpace vänner Graphics Glitters   Free Orkut och MySpace vänner Graphics Glitters     
  Tack till: Lena, Love,Margit, Skomakar Lisa,Solveig,Lillis och Ulla samt Fru Svensson för er vänliga kommentarer året 09.Vänlighet varar längst,och jag hoppas även detta nya år,att jag får uppleva samma värme och ärliget.Önskar er alla  god fortsättning på de här nya året,och vi går ju mod ljusare tider.....

En trevlig och skön Trettondagsafton önskar jag er!!! Och  tack Lena att du kom ihåg att gratulera oss på våran  bröllopsdag ,som var på Ny års afton, tack Så mycket glädje och värme som jag har fått utav er ,kära blogarvänner

gör att livet blir lättare att leva,Hoppas även detta år<<<<    

 >><<<<Fånga Dagen >>><<<Kram IA >>><<<

 
 
lillis

lillis

5 januari 2010 11:44

Önskar dig oxå en bra Trettondagsafton
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Love

Love

5 januari 2010 18:11

Borta bra men hemma bäst och nu är du välbehållen hemma igen efter en härlig tid med dotter o familj.
Skönt att resan gick så bra och vad glad din släkting måste ha blivit när ni dök upp.
Tur att du inte har alla barnbarnen långt borta utan får hålla igång lite som nu i kväll. Visst är det roligt att ha dom men någon längre tid orkar man inte.
Jag får gratta i efterskott till er bröllopsdag. Visst är det ovanligt nu för tiden att par håller ihop så länge.
Hur många år har ni varit gifta? Vi gifte oss midsommarafton
1961 då jag skulle fylla 20 år.
Tack Irja för din fina bild och hälsning här ovan.
Nog ska vi alla bloggisar ha ett år med många fina stunder här tillsammans.
Ha en trevlig helgafton men man och guldklimp.
Kram
Love.

http://vindalou.bloggplatsen.se

 
margit

margit

6 januari 2010 11:49

Hej Itja! Ja då är ni hemma i Piteå igen..välbehållna efter en SÅ LÅNG RESA!!! Jobbigt att bila...och bila...mil efter mil...Tycker det är nog... mellan E-tuna o Nordmaling...där vi alltid stannar till först...där en av mina döttrar bor...63 mil...och sen åker vi runt tll de andra..också.
Förstår och läser att ni haft en underbar resa och träfat många anhöriga!
Här har vi kallt..i Kolsva...- 26 grader burr...
Önksar dig i din familj en underbar TRETTONDAG tillsammans och i hemmiljön...
Kram vännen! /Margit

http://margitholm.blogg.se

 
Ingen bild

Solan

6 januari 2010 12:32

Tack för din kommentar....Det är så trevligt med kommentarer.
I morse hade vi -35 Burr de e i kallaste laget men så vackert med sol å snö.Tur man får vara inne i stugvärmen.Undrar hur alla stackars uteliggare har det i kylan?Ja vi har det så bra så man nästan skäms.
Kram
Solan

 
Lena

Lena

6 januari 2010 18:42

Käraste Irja!
Tack för kommentar hos mig, vilket alltid glädjer mig mycket!
Har samma förhoppning som du om ett fint bloggår och ska försöka "dra mitt strå till stacken".
Hoppas du klarade ditt förtroendeuppdrag =D...ja, det är klart du gjorde...och då grattar jag lille Melker till födelsedag, namnsdag och som minsta barnbarn.
Varma kramar till dig vännen!!!

http://roshultskan.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

7 januari 2010 23:08

Tack för att du tittade in hos mig och skrev en kommentar!
Trevligt med nya bloggarvänner :) Jag har lagt in en länk till dig, så jag lätt hittar tillbaka. Hoppas det är OK.
Varma kramar!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
Skomakar Lisa

Skomakar Lisa

7 januari 2010 23:21

Men visst ska vi vara ärliga vänner även i framtiden. Självklart !!! Vi bloggar ju för att berätta vad vi har på hjärtat och vi gör det för att ge av det vi har och ta emot det andra ger. Fantastiskt med Internet som ger oss den här möjligheten !!!
Tack för att du finns !!!
Kramen från mej till dej !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av IRJA Hagström Wikström - 7 augusti 2018 13:32


Blir det i dag, nu när  det är  något svalare idag,,,, Vi ska på lite längre resa , innan sommaren är helt slut,,, Ja, sommaren sjunger ju på sista versen,,, och nu när inte det är så varmt så orkar man färdas med  vår fina pärla,,, Att ha he...

Av IRJA Hagström Wikström - 6 augusti 2018 17:52


Som sagt så var det längesedan jag titta in här i min blogg,,, Mycket har händ under årens lopp , både glada och dåliga nyheter/// Och att jag blivit äldre med åren,,,men det blir vi väl allesammen  de kallas  väl för LIVET " Har glömt bort h...

              Idag är det fredagen den 17 maj, Norges nationaldag ...... självklart måste jag  ju bara vara med  och fira det på något sätt,,,, Varför??? undrar ni säkert     För en del av mitt hjärta tillhör vår grannland  Norge i väst...

Av IRJA Hagström Wikström - 15 maj 2013 01:15

                                    Vilken doft, vilket ljus ,--------och vilket märkligt ljud, fågelkvitter från buskar och träd, svanarna   som trumpetar i  rosåvilen, storspoven loggande läten,  och igelkottarnas  kärlekstjatter, mån...

   Veckorna går med en rasande fart, det blir mycket att göra här framöver, att städa upp och väcka upp   trätgården  vid liv, vissa av vårblommarna har redan blossat upp Man blir alldeles vimmelkantig av lycka när de första vårblommorna visa...

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards