VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Direktlänk till inlägg 15 december 2009

MITT HOROSKOP I VECKAN !!!

Av IRJA Hagström Wikström - 15 december 2009 01:54

HEJ alla bloggar vänner mitt i natten!

   STORT TACK till Lena,Love,Lillis och Margit som gratulerade mig på min födele-dag och dyligt .

   Mina stjärnor säger om mig i veckan.

       SKYTTEN 23/11-21/12

    Du är utåtriktad och trivs med att ha folk omkring dig hela tiden .

    Det är intensivt, och ingen dag är lik den andra.

    Din personliga utveckling går snabbt också,och gamla vänner

    häpnar när de ser vilka förändringar du är i stånd till.

    Det är nästan så att du förvånar dig själv!

    Dessutom tar du på dtt ansvar att se till att alla  i din närhet mår bra.

    Du vill lösa deras problem och är lyhörd för allas känslor och behov.....


    JA faktiskt sådan ä jag, jag mår bra när andra mår bra,och jag är en bra lyssnare   . Så överraskningen blev stor ,blev hyllad som värsta drottningen på min födelsedag,min  gamla mamma var och gratta  i torsdags, efter som hon hade läkarbesök  i fedags, hon orkar inte vara så mycket i farten, hon är ju i allafall 85år,mamma är ju ändå pigg för sin ålder.

Hade öppet hus på lördag, då kom släkt och vänner och goda grannar med blommor och presenter TACK till er...

 Bjöd på egenhändig smörgåsrtårta  , grädd och  chokladtårta, pepparkakor, glögg,och kaffe och likör.

AV mannen fick jag vita pärlor att smycka halsen och öronen,jag är inte så mycket för just smycken, men de här var enkla och fina passa mig perfekt, eftersom jag själv är en enkel person.....

Söndag var det Lusse firande framför   TV med kaffe lussekatter och pepparkakor.

Samt mer firande, dottern Annette kom med sin familj,lilla Melker 11 månader

var tomtenisse åt mormor.Min bästis Anne kom också på besök,  dottern   Annkatrin,barnbarnen Tobias, Viktor och Stephanie, ringde från S-Holm.

Igår  hade jag vilo dag, det var behövligt,efter helgens övningar.


       DESSA RADER VAR TILLÖNSKADS TILL MIG !!!

      Kära mamma och mormor.

      Du strör värme och solsken

      och skratt på din färd

      och ger åt oss alla en ljusare värld...

 Jag blev så rörd att tårarna drilla ner på min kind

 Villken Helg  VA? NATTLIGA KRAMAR IA >>>>>>  

 
 
lillis

lillis

15 december 2009 07:05

Förstår att du känner dig som en Drottning när du blev så firad på din dag. Vilken fin vers din barn hade skrivit till dig
En liten fråga får jag länka dig det skulle vara så roligt
Ha en skön tisdag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Love

Love

15 december 2009 14:05

Jag blir så glad när jag ser vilken fin dag du hade. Underbart med mamma, barn, barnbarn och vänner. Förstår att du är en människa som lyssnar och bryr sig. Det man ger får man tillbaka flerfaldigt och det gäller inte saker utan först o främst kärkek och omtanke. Pärlor ska pärlor ha så din man visste nog vad han gjorde.
Ha det nu riktigt bra resten av veckan.
Kram
Love.

http://vindalou.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

15 december 2009 21:01

Gott att läsa om din fina födelsedag och hur firad du blev av alla =D
Visst är det härligt att bli så uppvaktad!
Ljuvlig vers av barn o barnbarn som rörde även mig till tårar.
Tisdagskramar till dig från mig !!!

http://roshultskan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av IRJA Hagström Wikström - 7 augusti 2018 13:32


Blir det i dag, nu när  det är  något svalare idag,,,, Vi ska på lite längre resa , innan sommaren är helt slut,,, Ja, sommaren sjunger ju på sista versen,,, och nu när inte det är så varmt så orkar man färdas med  vår fina pärla,,, Att ha he...

Av IRJA Hagström Wikström - 6 augusti 2018 17:52


Som sagt så var det längesedan jag titta in här i min blogg,,, Mycket har händ under årens lopp , både glada och dåliga nyheter/// Och att jag blivit äldre med åren,,,men det blir vi väl allesammen  de kallas  väl för LIVET " Har glömt bort h...

              Idag är det fredagen den 17 maj, Norges nationaldag ...... självklart måste jag  ju bara vara med  och fira det på något sätt,,,, Varför??? undrar ni säkert     För en del av mitt hjärta tillhör vår grannland  Norge i väst...

Av IRJA Hagström Wikström - 15 maj 2013 01:15

                                    Vilken doft, vilket ljus ,--------och vilket märkligt ljud, fågelkvitter från buskar och träd, svanarna   som trumpetar i  rosåvilen, storspoven loggande läten,  och igelkottarnas  kärlekstjatter, mån...

   Veckorna går med en rasande fart, det blir mycket att göra här framöver, att städa upp och väcka upp   trätgården  vid liv, vissa av vårblommarna har redan blossat upp Man blir alldeles vimmelkantig av lycka när de första vårblommorna visa...

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards