VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Alla inlägg den 5 december 2009

Av IRJA Hagström Wikström - 5 december 2009 01:51

   Hej alla julstressiga bloggarvännet,kul att ni ger er tid att titta in hos lilla mig!

Idag har jag förberett dagens middag, oxsrullader .Våran ungsta dotter   Maria och hennes  Matias barnbarnen Lucas och Alva,      ska vara med oss hela hegen,härligt att få rå om dom före innan vi reser bort till Jul.VI ska besöka julmarknaden, DE är en rikdigt gammeldax  julmarknad, man kan köpa   hemkokda  karaeller i strut , Gammeldax tunnbröd bakat i bagarstugan, lotter ,och annat smått och gott. JULBASAR I KYRKAN ,Basaren börjar med familjegudtjänst  samt att  Lucian ska koras, barnkör framför julpsalmer och sånger   ,scoutinvigning,m,m Basaren börjar medtraditionell, brödförsäljning, lotterier.och-förståss-paltservering och fika   .JULstämningen på topp.

ÖNSKAR er _alla  bloggarvänner en skön HELG samt 2-ADVENT. Beätta  gärna om er HELG......Eller kommentar..


  DAGENS TANKE:   

 Ingen av oss är något annat, än en specialutgåva,

  som finns under en begränsad tid.

  Och är inte det unikt så är inget......   


TILL min kära dotter   AK och   TOBIAS...jag saknar er vi träffas snart ....Hoppas ni mår  fint ! ? Puss/Kram mamma o mormor....  


              FÅNGA DAGEN<<<<KRAM IA<<<<<  

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards